تاریخ : جمعه 95/7/16 | 1:28 صبح | نویسنده : حسن کاظمی

پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان نیلوفر در23صفحه قابل ویرایش
فهرست:
ابعاد تحلیل فضای شهری
محدوده اطراف میدان
نقشه ها
نقشه دسترسی ها و کاربری های میدان نیلوفر
نمایش توده و فضا
کاربری های میدان نیلوفر
مایش حجمی میدان نیلوف
عوامل ایجاد کننده مقیاس انسانی
مبلمان شهری
نظم
کف سازی
پوشش گیاهی
نماهای اطراف میدان
عوامل خوانایی
عوامل سازنده ی نظم
عوامل ایجاد پیچیدگی
هویت و حس تعلق
امنیت
مشکلات ناشی از الگوهای رفتاری نامناسب
دسترسی ها
طرح پیشنهادی




بخشی ازمتن:
هماهنگی میان ساختمان های اطراف میدان

تناسبات و هماهنگی میان ارتفاع ، فرم ، مصالح ، شکل پنجره ها و رنگ
مصالح : عمده مصالح به کار رفته در ساختمانها سنگ سفید ، آجر قرمز رنگ است . بهتر است از مصالح جدید در نمای ساختمان ها استفاده شود .از سنگ های گرانیت و شیشه در نماها می توان استفاده کرد به طوری که ظاهر و نمای هر ساختمان تا حدودی نمایانگر کاربری و فعالیت درون آن باشد.
ارتفاع : هماهنگی در ارتفاع به ویژه در جبهه شمال شرقی
فرم : فرم کلی ساختمانها مکعب می باشد .. می توان از این فرم جهت طراحی منظم تر و زیباتر پنجره ها بهره گرفت . به طوری که با طراحی هماهنگ و زیباتر بتوان به تقویت هویت این میدان و نظم بیشتر فضای شهری کمک کرد تا افراد بهره ور از این فضاها ، حس تعلق نیز به آن پیدا کنند .
با بررسی این شباهتها می توان به الگویی برای نمای ساختمانها رسید تا از طریق بازسازی نماهای فرسوده و جایگزینی الگو های جدید به نشانه هایی در اطراف میدان دست یافت .

خرید فایل
تحلیل فضای شهری میدان نیلوفرتحقیق تحلیل فضای شهری میدان نیلوفربررسی تحلیل فضای شهری میدان نیلوفرمقاله تحلیل فضای شهری میدان نیلوفرپروژه تحلیل فضای شهری میدان نیلوفرپاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان نیلوفرتحلیل فضای شهریتحقیق تحلیل فضای شهریبررسی تحلیل فضای شهریمقاله تحلیل فضای شهریپاورپوینت تحلیل فضای شهریپروژه تحلیل فضای شهریمیدان نیلوفرتحقیق میدان نیلوفرتحلیل میدان نیلوفربررسی میدان نیلوفرمقاله میدان نیلوفرپروژه میدان نیلوفرپاورپوینت میدان نیلوفر



  • paper | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای
  • بنر 120 * 240