سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 94/11/25 | 3:2 عصر | نویسنده : حسن کاظمی
نیروگاههای هسته ای وبمب های هسته ای چگونه کار میکنند؟ این روزها در مجلاتروزنامه هاتلویزیون وغیره از همه چیز میشنویم ولی بیشتر از همه فعالیت های صلح آمیزوغیر صلح آمیز هسته ای است که ذهنمان را مشغول میسازددر اینجا سعی بر آن است که مطالب حتی الامکان به صورت عامه فهم وبه گونه ای که حق مطلب ادا شودبرای شما توضیحاتی پیرامون بمب های هسته ای تشعشعات هس
دسته بندی مقالات مهندسی
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
تحقیق بمب ها و نیروگاه های هسته ای چگونه کار میکنند؟

فروشنده فایل

کد کاربری 3077
کاربر

نیروگاههای هسته ای وبمب های هسته ای چگونه کار میکنند؟

این روزها در مجلات,روزنامه ها,تلویزیون وغیره از همه چیز میشنویم ولی بیشتر از همه فعالیت های صلح آمیزوغیر صلح آمیز هسته ای است که ذهنمان را مشغول میسازد.در اینجا سعی بر آن است که مطالب حتی الامکان به صورت عامه فهم وبه گونه ای که حق مطلب ادا شود,برای شما توضیحاتی پیرامون بمب های هسته ای ,تشعشعات هسته ای ونیروگاههای هسته ای عنوان شود.

و اما اصل موضوع....


میدانیم که دنیای اطرافمان از 92 عنصر موجود در طبیعت ساخته شده است. به این شکل که عناصر از اتم ها ساخته شده اند وتشکیل مولکول آن عنصر را میدهند و اگر این مولکولها در کنار یکدیگرقرار گیرند ماده بوجود می آید. بسیاری از مواد از عناصر مختلف تشکیل شده اند بنابراین اتم های مختلفی در آنها وجود دارد. لازم به ذکر است قطر اتم 10 به توان منفی ده متر میباشد واندازه هسته در مرکز اتم0001/0 بزرگی اتم کوچکتر است و یا به عبارتی دقیقتر قطر کامل هسته به طور میانگین 10به توان منفی 15 متر میباشد.




  • paper | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای
  • بنر 120 * 240